Selasa, 17 Februari 2009

Gobala Krishnan & Kepakarannya | Apa Rahsia Beliau Sehingga Beliau Berjaya?


Salam Hormat Pembaca Budiman,

Dua minggu lepas, saya telah berjumpa dengan Gobala Krishnan di seminar Azizi Ali dan banyak yang kami catch-up. Maklumlah, kali terakhir kami berjumpa adalah beberapa bulan sebelum itu di gathering Wang Cyber. Di samping bertukar-tukar cerita mengenai perniagaan masing-masing, beliau ada memberitahu saya mengenai pelancaran produk terbaru beliau bersama Zamri Nanyan, Rahsia ClickBank.

gobala

Untuk pengetahuan anda, Gobala Krishnan telah beberapa kali dipaparkan di akhbar dan majalah mengenai kisah kejayaan perniagaan internet beliau menembusi pasaran antarabangsa.

Baru berkahwin dan baru menyertai kelab usahawan internet dengan berat badan seperti saya. :)

Jadi dengan kejayaan seperti beliau, sudah tentu ada beberapa perkara yang anda boleh pelajari dari beliau, bukan? :)



Dan mungkin juga anda telah jemu mendengar promosi mengenai Rahsia Clickbank dan ingin tahu sama ada produk tersebut benar-benar bagus atau tidak? Saya sengaja menunda post ini supaya segala hype pra-pelancaran reda dahulu dan supaya pembaca SaifulSham mendapat gambaran sebenar pro dan kontra produk ini.

Ia juga memberi saya masa untuk meneliti, membuat kajian dan orang putih kata tear apart pakej Rahsia Clickbank yang saya miliki. Jadi apa yang saya tulis hari ini bukan sekadar copy & paste, tetapi berdasarkan pengalaman dan pandangan saya sendiri.

Di samping maklumat yang saya dapati dengan menelaah pakej tersebut, saya juga mendapat sumber first-hand dari Gobala sendiri ketika “menyoal siasat” beliau minggu lepas. Jadi, anda dijamin akan mendapat juicy stuff tanpa perlu membeli produk tersebut dan tidak sama dengan review-review lain yang pernah anda baca sebelum ini. ;)

(Dan perlu diingat, di SaifulSham.com kami jarang sekali review produk. Jadi bila kami review, ia pasti sensasi! :) )

SPOILER ALERT: Saya akan mendedahkan RAHSIA-RAHSIA UTAMA “Rahsia Clickbank” dan juga apa juga perkara di belakang tabirnya. Klik “Read the Rest of This Entry” untuk membaca laporan saya

(Maaf saya tidak boleh tulis terus seperti biasa, kerana saya pasti Gobala tidak mahu rahsianya dibuka begitu sahaja. Dengan cara melindunginya di sebalik link “Read the Rest of This Entry” ini sekurang-kurangnya ia terlindung sedikit dari Search Engine)

dipetik dari -->http://www.saifulsham.com/

Tiada ulasan:

Catat Ulasan